HOME // OUTFITS // BEAUTY // FOOD // INSPIRATION // PORTFOLIO // HEARTS // INSTAGRAM // WEHEART IT // QUESTIONS

srpna 03, 2014

18 FACTS ABOUT ME

1. Moje nejoblíbenější ovoce je vodní meloun a liči.
2. Zásadně spím v pozici Supermana, dokud se tak neuložím, neusnu.
3. Nesnáším vařené brambory. Hranolky, bramborovou kaši a ostatní mám ráda, ale jakmile to vypadá jako     brambora, nikdy to prostě nesním.
4. Jsem narozená ve znamení Panny, ale vůbec nemám stejné vlastnosti jako ostatní.
5. Miluji cestování a jednou bych chtěla být letuškou.
6. Bojím se skákat z výšek. Trvá mi klidně i hodinu než najdu odvahu a skočím do vody v lomu.


7. Ráda poznávám nové lidi a hlavně kultury.
8. Když jsem byla malá, dělala jsem sestře naschvály. Válka nám vydržela doteď.
9. Hodně často se stává že se pro něco nadchnu, ale vzápětí už mě to nebaví.
10. Stále nemám řidičský průkaz. Myslím si, že je zbytečné to zkoušet, stejně se to nikdy nenaučím.
11. Jsem ohromná shopaholička. I moje mamka jednou řekla, že bych měla jít na odvykačku.
12. Kapely, které mě nikdy nezklamou jsou Imagine Dragons a One Republic.


13. Moje jméno v překladu znamená "nositelka vítězství". I přesto ho nemám ráda.
14. Moje oblíbené číslo je 13. Nikdy mi nepřineslo smůlu.
15. Pro pizzu nebo špagety bych udělala nemožné.
16. Věci vždycky musím mít naplánované i když vím, že kolikrát už tak nevyšly.
17. Mám slabost pro značky Pandora a Marc Jacobs.
18. Miluju květiny. Nejraději mám růže,gerbery a tulipány.


♥♥♥

3 komentáře:

  1. Jsi nádherná! Máme společnou třeba tu "válku" se sestrou :D Taky nám naschvály vydržely až do teď. Jinak musí být ta tvoje pozice alá superman docela zajímavá hele :-D .. zajímavé fakty :) lost-strength.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. co se týče hudby, jsi moje spřízněná duše!:D
    na fotkách ti to hrozně sluší:))

    OdpovědětVymazat
  3. tak 10 mám stejně, jsem ráda, že nejsem jediná :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář♥