HOME // OUTFITS // BEAUTY // FOOD // INSPIRATION // PORTFOLIO // HEARTS // INSTAGRAM // WEHEART IT // QUESTIONS

srpna 01, 2014

APPS I HAVE IN MY PHONE

 Instabox
Když jsem na instagramu poprvé viděla do srdíčka oříznuté fotografie, jásala jsem a musela jsem to mít taky. Jak je ale u mě zvykem, vyzkoušela jsem, zjistila že to není zas tak praktické a jednoduše nechala tuto aplikaci dál sladce spát v mém telefonu.

VSCO cam
Nedávno stažená aplikace, kterou využívám prakticky denně. Jediné co mě na ní mrzí je fakt, že kvalitu fotografie dokáže během chvilky strašně zničit. Dají se v ní upravovat jakékoliv obrázky a snad i prý vytvořit vlastní webová stránka, pokud jsem to dobře pochopila.

Shazam
Tuto aplikaci využívám opravdu nulově, většinu písniček poznám už od prvního tónu, ale myslím že jí dám ještě šanci. Lidé, co většinu tráví mimo dosah rádia a pracují nebo studují, ji určitě využijí.


GE Money Bank
Další skvělá appka tentokrát přímo pro mě. Moje konto je vždy nekontrolované a většinou kolem částky 0,00CZK. Proto jsem tuto skvělou věcičku ocenila a oceňuji ji právě v momentu, kdy nutně musím ten skvělý kousek mít ale nejsem si jistá zůstatkem na mém účtu.

No Crop
Byla jsem zastánkyní čtvercových fotek na instagramu, ale všechno je jednou poprvé a když jsem viděla co mi to udělalo celkově s fotkou, řekla jsem DOST! a šla si stáhnout no crop. Fotka je neoříznutá a to je veliký plus. Nepochybuji, že ji ještě všichni neznáte.

2048
Kdo nezná, nezažil pravou závislost na něčem absolutně nesmyslném. Pohybující se čtverečky na stejné hodnoty. Berme ale v potaz, že dokáže zabavit na hodně dlouhou dobu.


Instagram
Fotografická mánie v mém provedení. V dnešní době kdo nemá instagram jako by nežil. Je pro mě inspirací, baví mě sledovat vtipná videa a nejnovější fotky oblíbených blogerek.
Kdo by chtěl sledovat přímo mě, tak prosím TADY

Votočvohoz
Spousta kousků v mém šatníku se jen tak zbytečně povaluje, proč je tedy nevotočit a nekoupit nové? Je pravdou, že poslední dobou tam spíš nejsem než jsem a moje závislost tak nějak už pominula. Díkybohu. A děkuje mi i peněženka.

My Day
Aplikace absolutně bez smyslu, ale pro mě nesmírně důležitá a potřebná. Strašně ráda totiž odpočítávám dny, když se na nějakou událost vážně těším. S touhle aplikací už nemusím, zvládá to za mě a dokonce i se super pozadím.


H&M 
Kdo mě zná, ví že H&Mko je součást mého života, je to chrám módy, kde se mi většinou všechno líbí a málokdy se stane že bych nad něčím neachovala,neochovala... Proto ani nemusím říkat, že je to nezbytnost, bez které se neobejdu. Najdu tam nejnovější kolekci, a můžu si ukládat věci do wishlistu.

Weheartit
Na této síti mám účet už dlouho, a když se spustila i aplikace, byla jsem mezi prvníma co ji měli v telefonu. Je to výborná inspirace a já jí ráda obětuji všechny moje hodiny. Zvládám u toho sedět třeba i dvě hodiny a jenom se kochat a srdíčkovat všechno možné. I když ne tak docela, vlastně jen to, co se mi líbí. Ne nadarmo se říká: If you want to know me, check my weheartit, not my facebook profile. Je to něco kde se nikdo nepřetvařuje a vytváří si rak úžasnou sbírku věcí co miluje.

Animal Face
Také něco i zábavného. Znáte ty fotky, kdy místo hlavy máte tu zvířecí? Mě tento trend docela chytnul a vždycky se u výsledné fotky spíš pobavím než nad ní žasnu.

♥♥♥

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář♥