HOME // OUTFITS // BEAUTY // FOOD // INSPIRATION // PORTFOLIO // HEARTS // INSTAGRAM // WEHEART IT // QUESTIONS

srpna 15, 2014

AUGUST FAVOURITE


Sportovní láhev  // H&M
Tílko // New Yorker
Sandálky // H&M
Pilotky // C&A
Hodinky // Tally Weijl
Jeggins // New Yorker
Peněženka // Carpisa

♥♥♥

6 komentářů:

  1. Moc pěkné věci :) Nejvíc se mi líbí jeggins, peněženka a sandálky
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. tielko,okuliare a hodinky najviac. <3

    OdpovědětVymazat
  3. pekné veci :) najlepšia je penaženka Carpisa :) tiež mám odtiaľ

    OdpovědětVymazat
  4. ty botky jsou krásné :O franckovaveronika.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Ty sandálky♥..bože, ty jsou krásné! Vůbec jsem je v H&M neviděla :O
    Jinak co se týče tílka, mám ho taky (ale kdo taky ne, řekla bych, že se jedná o nejoblíbenější kousek oblečení letošního léta :D ) a teď mám tendence ho nosit pořád dokola! :D
    Instantní krása

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář♥