HOME // OUTFITS // BEAUTY // FOOD // INSPIRATION // PORTFOLIO // HEARTS // INSTAGRAM // WEHEART IT // QUESTIONS

srpna 16, 2014

MUFFINS


Ty největší radosti přicházejí většinou v malé podobě, a já s tím musím souhlasit. Včera večer jsem přemýšlela, co sladkého udělat, a rozhodla jsem se pro oblíbené muffiny. Jsou nenáročné a chutnají skvěle!


DOBROU CHUŤ!

5 komentářů:

  1. Program na sobotu je jasný, budu péct muffiny :)

    http://oreoobsessionbeautyworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, muffinky jsou strašně super, protože tam víceméně můžeš dát cokoli :-) My se vždycky ve škole předháněly, kdo donese lepší muffiny pro ostatní ke svačině.. Mě se nejvíce osvědčily makové .. Brzy se chystám upíct na blog nějaké s krémem :-)

    S pozdravem,
    Skills of Art
    skills-of-art.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Vyzerajú naozaj chutne :3 Ja tento recept poznám skôr v šálkovej podobe, ale takto na gramy je to presnejšie ;)
    *Sponkabob*^

    OdpovědětVymazat
  4. Co nejdřív se na ně vrhnu!♥

    OdpovědětVymazat
  5. Muffinky jsem nepekla už docela dlouho :) Čas na to, je upéct znovu :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář♥