HOME // OUTFITS // BEAUTY // FOOD // INSPIRATION // PORTFOLIO // HEARTS // INSTAGRAM // WEHEART IT // QUESTIONS

srpna 17, 2014

WHITE INSPIRATION

Moje mamka je posedlá interiérem. Doslova. A protože jablko nepadá daleko od stromu, já jsem to stejné. Zvládnu do 3 do rána přemýšlet nad obýváky, ložnicemi a koupelnami, a stejně v životě tolik pokojů mít nebudu. Je to prostě neskutečná závislost, a svoje kreace vždy doplňuji do poslední dekorace. Baví mě to a taky bavit asi napořád bude. K tomu pomalu do svého, tak mě to nakopává daleko víc.


Bílá je pro mě barva čistoty a navíc je skvělá na kombinování dekorací, ale to ví snad každý. Sním snad jenom o bílém nábytku a dekorace a stěny v jiné barvě, která se pro určitý pokoj hodí. Přiznejte se mi, kdo to má taky tak? 


♥♥♥

10 komentářů:

  1. Nádhera! Mám veľmi rada takéto čísté intériery a pritom nie sú nudné :)

    http://www.margifashion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Krása, taky mě moc baví nad tím přemýšlet a bílý nábytek mám ve svém pokoji, psala a fotila jsem o tom i celý článek, jestli chceš, tak mrkni :). http://laleitr.blogspot.cz/2014/07/muj-pokoj-my-room.html
    Jinak dávám sledování, moc se mi líbí tvůj blog :).

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, nominovala jsem tě na Tag na svém blogu Corculum♥ :) Moc pěkná insiprace.. :) Také mám nejradši bílou :).

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to nie si sama, ja si tiež stále v hlave skladám izby do vysnívaných kreácií a vždy tam panuje biela. Úplne si to vystihla s tým, že je to farba čistoty. A dokonale sa kombinuje. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Naprosto souhlasím a závislost dekorování v hlavě úplně chápu :)). Bílá je nadčasová dokonalost;).
    Audrey z audreyandpearl.blogspot.cz/
    Facebook: https://www.facebook.com/pages/Audrey-and-Pearl/396910423691546?ref=hl#!/pages/Audrey-and-Pearl/396910423691546

    OdpovědětVymazat
  6. Mimochodem dáváme follow na bloggeru, budeme rády, když nás také podpoříš na bloggeru a třeba i facebooku ;).
    Měj se krásně.
    A&P
    Facebook: http://www.facebook.com/pages/Audrey-and-Pearl/396910423691546

    Blog: http://audreyandpearl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. strašně se mně tyhle interiéry do bíla líbí, ale moc dobře vím jak dlouho by vydržel takhle krásně bílí :( ideální tak pro někoho bez malých dětí, ale mou mladší sestru by asi neustál :D

    OdpovědětVymazat
  8. Milujem bielu :) a takto si predstavujem, že raz budem mať zariadený dom :)
    Pozývam ťa na moju giveaway, kde môžeš vyhrať 10 skvelých produktov :)BellesFleurs

    OdpovědětVymazat
  9. Nad interiérem taky často přemýšlím a taky bych chtěla aby moje mamka do tohohle byla zažraná (: ! Bílou mám taky ráda, přemýšlela jsem, že bych si nabarvila stěny na bílo a nebo na takovou kapučínovou.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář♥