HOME // OUTFITS // BEAUTY // FOOD // INSPIRATION // PORTFOLIO // HEARTS // INSTAGRAM // WEHEART IT // QUESTIONS

září 02, 2014

DANDELION

Můžete mě přirovnat k velbloudovi a nebudete mít daleko k pravdě. Upřímně mám problém s pitným režimem a nedaří se mi vypít ani litr vody denně. Zkouším to všelijakým způsobem, ale tentokrát jsem na to šla rafinovaně. Řekla jsem si totiž, že s roztomilou lahvičkou a plno ovocem mi to půjde o mnoho líp a světe div se, ono to vážně jde!


Mou malou lahvičku s obsahem 0,6 litru a s potiskem rozkvetlých pampelišek téměř nedám z rukky a nosím ji všude sebou. Je vhodná i na horké nápoje, což já momentálně nevyužiji. Čeho si ale cením je fakt, že část ceny putuje k ekologickým organizacím. Dále neobsahuje škodlivé látky BPA. Přiznávám se, že jsem o tom nikdy neslyšela, ale věřím certifikátům a tak doufám, že mi tělo jednou poděkuje.


Lahvička je pevná a dá se mýt v myčce, což je skvělé, protože když jsem svou minulou láhev dala do myčky, vyndala jsem ji dvakrát menší a v deformovaném  stavu. U této láhve, musím zaklepat, se mi to ještě nestalo! Už mi také párkrát spadla, a poprvé jsem myslela, že bude neskutečně poškrábaná, ale nic. Což mi tedy dává najevo, že materiál je fakt na výborné úrovni, jak je v certifikátu slibováno.


Pokud tedy chcete podpořit svět a ekologii, pojďte si vybrat některou z těchto roztomilých lahvinek přímo TADY. A jestli chcete rovnou skvělou pampelišku jako mám já, klikněte si ZDE ať to nemusíte hledat.

www.labeloo.cz

♥♥♥

3 komentáře:

  1. jéé, něco podobného hledám :-) Taky mám problém do sebe dostat požadované množství tekutin a tak to řeším právě lahvemi s vodou, tak aby se mi vešly do tašky a tato vypadá moc krásně.

    nail polish - nail art blog Mikrosvět by Ellen

    OdpovědětVymazat
  2. Je moc hezká! :) určitě jí omrknu

    OdpovědětVymazat
  3. Fľaška je veľmi pekná, taktiež rozmýšľam nad niečim podobným, pretože mám problém vypiť denne aj liter vody...
    The city of fashion

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář♥