HOME // OUTFITS // BEAUTY // FOOD // INSPIRATION // PORTFOLIO // HEARTS // INSTAGRAM // WEHEART IT // QUESTIONS

září 06, 2014

REAL TECHNIQUES CORE COLLECTION


V létě se mi podařilo ztratit štětec na make-up, a od té doby jsem byla zoufalá. Rozhodla jsem se pořídit nějaké profesionálnější štětce, a protože jsem slyšela jenom samou chválu na Real Techniques, začala jsem nad nimi přemýšlet. Přesto jsem si nebyla moc jistá, a upřímně i váhala. Cena je podle mě naprosto výborná, pohybuje se okolo 700CZK, ale za takovouhle kvalitu to stojí! Navíc mají skvělé pouzdro, a ty nejjemnější štětinky. Jediné co mě trošinku zklamalo byla velikost, čekala jsem je větší, ale přecijenom se lépe vejdou do kabelky.

1. Countour brush - na nanášení rozjasňovače
2. Pointed foundation brush - na nanášení tekutého make-upu
3. Detailer brush - na nanášení korektoru nebo rtěnky
4. Buffing brush - na nanášení pudru nebo minerálního make-upu


♥♥♥

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář♥