HOME // OUTFITS // BEAUTY // FOOD // INSPIRATION // PORTFOLIO // HEARTS // INSTAGRAM // WEHEART IT // QUESTIONS

září 08, 2014

BLACK AND WHITE




Černobílou kombinaci mám moc ráda. Hodí se snad ke každé příležitosti! Tentokrát jsem jí ale obohatila květinovými Nike Air Max. Mám ty boty strašně ráda, a vydržím v nich chodit celý den, aniž bych pak večer umírala bolestí nohou. Skort je můj nejoblíbenější kousek v šatníku, a spolu se sakem a kabelkou Pauls Boutique vytváří jednoduchou kombinaci jak do školy, tak na ven. 
♥♥♥

3 komentáře:

  1. tie NIKE boty sú naozaj úchvatné!
    inak, celý outfit je neuveriteľne dokonalý! si naozaj krásna a veľmi ti to na fotkách pristane! :).

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  2. Ja tieto topanky tak neznasam ale tieto tvoje su asi jednine ake sa mi kedy pacili a ake sa mi kedy pacit budu fakt krasa <3
    http://fashionworldbyterez.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář♥