HOME // OUTFITS // BEAUTY // FOOD // INSPIRATION // PORTFOLIO // HEARTS // INSTAGRAM // WEHEART IT // QUESTIONS

září 10, 2014

AUTUMN WISHLIST


Blíží se dny Marianne, a protože jsem se jich nikdy neúčastnila, chtěla bych je tento rok zkusit, Vybrala jsem si pár favoritů, které jsem přidala i do wishlistu. Co bych si rozhodně chtěla pořídit je biker jacket, kterou jsem našla v H&M. Přesně mojí vysněnou. Dále pak květované loafers, džíny, které jsem sem zapomněla přidat, a sportovní podprsenku. Tvářenku jsem si zamilovala kvůli jejímu vzhledu a svetry jsou na podzim nutností! Viděla jsem v F&F chlupatý powder pink svetřík, tak se po nějakém rozhodně podívám. Šedou beanie musím zkusit, ale pochybuju že budu její typ a že by se rozhodla mi slušet. To stejné je i u parky, pořád nějak nejsme kamarádky. A ke kabelkám nemusím nic dodávat. Psaníčko se mi zničilo, a občas veliké kabelky vážně nosit nemusím. Zapoměla bych na Happy plugs. Líbí se mi jejich hravost v barvách a je dost pravděpodobné, že moje velikány vyměním za tyhle roztomilé pecičky. To je asi všechno k mému wishlistu. Pochlubte se mi, co nejlepšího je na vašem wishlistu, nebo jaký kousek vás z podzimních kolekcí zaujal. 

♥♥♥

5 komentářů:

  1. Ta biker jacket je nádherná, tu bych přesně potřebovala, snad ji najdu ! :) Díky za tip :).

    OdpovědětVymazat
  2. Tá parka je velmi pekna. :)
    Pozyvam ta na Giveaway: http://myownblog14.blogspot.sk/2014/09/giveaway-time.html

    OdpovědětVymazat
  3. Biker jacket taky sháním takže po ní taká mrknu je skvělá :)

    Ráda bych tě pozvala k nám na GIVEAWAY

    http://klarissaaddell.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Taška dole naľavo je krásna :))

    http://catherinepblog.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  5. Také si potřebuju koupit více sportovního oblečení, takže jsi mi to tak nějak připomněla :D A strašně se mi líbí ten doplněk s kytičkou, vypadá to tak něžně. A dny Marianne jdou vždycky mimo mě a pak jsem z toho naštvaná, musím to už konečně vyzkoušet! :D

    http://sugar--spice--nice.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář♥