HOME // OUTFITS // BEAUTY // FOOD // INSPIRATION // PORTFOLIO // HEARTS // INSTAGRAM // WEHEART IT // QUESTIONS

září 14, 2014

MARIANNE DAYS

Čekala jsem méně nakoupených věcí, méně utracených peněz, a rozhodně i méně lidí. Zavítala jsem na Zličín kde jich bylo poměrně málo, oproti třeba Chodovu, a vzala jsem obchody útokem. Jediné co mě zamrzelo, že vestičku z C&a už neměli ani na jedné pobočce v Praze.


Krém na ruce jsem musela mít. Je borůvkový, z fialovým designem a navíc voní jako bonbóny. Naprostá fantazie. Lak jsem dostala dárkem, a mohla jsem si vybrat z několika nádherných barev. Nakonec jsem zvolila malinový odstín. Lak slibuje výdrž až 5 dnů tak jsem na to zvědavá. Make-up od L'Oréal Paris jsem chtěla už déle, ale nějak jsem se nedostala k jeho koupi. Je hodně tekutý a jeho nanášení je
pro mě tedy složitější, ale časem se to spraví.


Balzámy na rty už byla nutnost a tyhle tak nádherně voní a jsou roztomilé. Řasenka byla opět dárkem, který rozhodně neurazí.


Tvářenku, bronzer i rozjasňovač jsem měla na wishlistu, a jsou to maličkosti co využívám denně. Lakům se nedalo odolat, to uznejte sami.


Dalšími věcmi z mého wishlistu je tato skvělá biker jacket a malinká kabelka. Těším se až si obojí vezmu na sebe a ukážu vám to v nějakém outfitu.


Huňatý svetr jsem brala všemi deseti, ale má jedno velké mínus za pelichání.  Přijdu si pak jako bych na sobě měla alespoň deset koček. Cardigan je z dětské kolekce na kterou mají akci 2+1.


Černé džíny jsou takové must have. K nim se nemusí nic dodávat. Po košili jsem pokukovala tak dlouho dokud tu skvělou v C&A vyprodali, ale naštěstí v Camaieu jsem našla podobnou.


Ano, už jsme na konci. Sportovní podprsenku jsem chtěla fialovou ale neměli moji velikost. Nevadí, černá taky dobrá. Tepláčky jsou také z basic kolekce jako cardigan.

Byl někdo z Vás nakupovat o víkendu? Co jste si pořídili? Chlubte se mi!


♥♥♥

8 komentářů:

  1. Já jsem si koupila kožené botky a mám z nich velkou radost :D Jinak super úlovky !! Já ještě chci nějaký pěkný černý křivák ale zatím jsem nenarazila na žádný co by mě nějak uchvátil :)

    http://klarissaaddell.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Také jsem si pěkně zanakupovala a ty tvé nákupy se mi moc líbí, hlavněty svetry :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář♥